Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Rusznikarz

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Mysz
MG


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Detroit

PostWysłany: Nie 15:05, 05 Sie 2007 Temat postu: Rusznikarz

"Teraz komora nabojowa, lufa, mechanizm spustowy i magazynek… dodajmy do tego łoże i otrzymamy… Lee Enfielda"

Po pierwsze – żaden nawiedzony spec, oni się zajmują teorią powstania Molocha. Po drugie – żaden walnięty monter – ty składasz broń, a oni rozbierają wszystko na części. Jesteś rusznikarzem i powinieneś wiedzieć co to oznacza.
Po trzecie, jesteś najmilej widzianą osobą w Detroit – potrafisz z kilku części sklecić pukawkę. Każdą. Sten to dla ciebie małe piwo, a Colta peacemakera robisz od ręki. Po czwarte- potrafisz prywrócić do stanu używalności każdą broń palną … w bardzo krótkim czasie. Po piate i najważniejsze – potrafisz sklecić amunicję. Wystarczą ci narzędzia, materiały i kilka godzin roboty i już masz zapasy na dwa tygodnie… to jak, potrzebujesz kumpla?

Cechy:

Pan Wycior:
Kiedy wyciągnęliście to z dna jeziora, z ledwością przypominało to kamień. Po dwóch godzinach wszyscy teraz sprawdzają swoją celność tą beretką.
Zaczynasz ze sztuczką „Sztuka jest sztuka”. Poza tym przywrócenie broni do stanu użyteczności zajmuje ci od godziny do 8 godzin ( ustal z MG przed oczyszczaniem danej broni).

Pan złota rączka:
To że wokół tylko złom, mobilizuje cię. Kilka stuknięć młotkiem, troszkę ognia, 3 dni pracy i… do taśmy amunicyjnej dorobiłeś M60. I to porządne M60.
Mając do dyspozycji złom, narzędzia, plany broni i kilka dni pracy potrafisz zrobić broń palną. Wystarczy że zdasz test rusznikarstwa:
rewolwery, sten, atm Automag, obrzyn, dwururka– przeciętny
Karabiny samopowtarzalne, powtarzalne – problematyczny
Większość broni – trudny
M81 Barret, karabiny maszynowe, miotacze ognia – b.trudny
P 90, H&K g11, pancor jaghammer i tego typu cholernie rzadka broń – cholernie trudny
Do tego stworzona przez ciebie broń ma 50% szans, że przy zacięciu nic się nie stanie( po wyrzuceniu liczby określającej zacięcie rzuć jeszcze raz – wynik od 1 do 10 oznacza, że nic się nie stało i można nadal strzelać)Ale, ale… żeby nie było ci za łatwo, zabieramy ci suwak. Nic za darmo, jak to mówią…

Ammu-nation:
Gość popatrzył się na moje go kałacha i stwierdził bym poczekał 1 dzień. Nazajutrz dostalem wiadro amunicji do niego… gość chyba miał stary skład, bo przecież nie mógł tego zrobić sam…
Potrafisz robić amunicję. Mając plany, materiały i narzędzia, zrobisz każdy pocisk. W efekcie – stopień w dół na tabeli rusznikarstwa. Poza tym twoje pociski omijają zasadę „dobra amunicja”. W końcu jesteś mistrzem w tej dziedzinie ( ilość i czas ustal z MG)

Ps. Za darmola dostajesz do wyboru : plany 6 broni, narzędzia, plany amunicji (tej rzadszej) lub sprzęt do produkcji amunicji ( jakieś 50 pocisków, ustal z MG jakich)


Rico.

styrane z sieci, jak reszta xP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin