Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Mroczny Templariusz

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Wichura
Nowicjusz


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Południowa Hegemonia

PostWysłany: Wto 22:24, 21 Sie 2007 Temat postu: Mroczny Templariusz

Mroczny Templariusz

Opis:

Taaaak... Po wojnie wielu ludziom już odjebało. Nie mieli kogo winić, więc zaczeli wytwarzać sobie coraz więcej bóstw. I tak po pewnym czasie powstali Mroczni Templariusze. Wprawdzie zakon ich sekty znajduje się w Salt Lake City (coś dziwnego?), to czasami można spotkać pojedyńczych templariuszy wałęsająch się po świecie. Pytasz, co to za goście? Ano, już ci mówię.
Oni wierzą w tajemniczą energię PSI, która wisi w powietrzu. Uważają, że to przez nią wybuchła wojna, bo ta energia niby się skumulowała i takie tam bzdury. I teraz zaczynają się rozpełzać po Stanach w poszukiwaniu Wyroczni - specjalnego miejsca, gdzie ta ich energia się gromadzi i w wyniku tego powstaje jakaś istota myśląca, która ma ich przenieść w czasie i zapobiec wojnie... Ja w to nie wierzę w każdym razie, ale lepiej się takiemu do tego nie przyznawać, bo są bardzo czuli na tym punkcie... A szczególnie te ich ulubione sejmitary i Glocki 17.

Cechy:

Dotyk mocy
Szukając źródła energii PSI, jakiś kretyn stoi ci na drodze. Co robisz? Oczywiście wyciągasz sejmitar i ćwiartujesz gościa, ew. karmisz go ołowiem z twojego kochanego glocka 17. Automatycznie wygrywasz jeden test inicjatywy na sesję (deklarujesz po rzutach na inicjatywę).

Fechtmistrz
Jako że zakon uczy jak używać mieczy, nie mogłeś się tego nie nauczyć. Znasz czułe miejsca każdego człowieka, nikt nie możę ci podskoczyć. Kiedy walczysz bronią białą, zadajesz obrażenia o poziom większe, ale tylko ludziom.

Medytacja
Raz na dzień siedzisz przez kwadrans i nic nie robisz. Każdy się z ciebie śmieje, tudzież patrzy z pogardą i litością, jak siedzisz po turecku i nic nie robisz przez kwadrans. Ich błąd. Ty się poprostu koncentrujesz. Raz na dzień anulowane są wszystkie kary do walki lub testów umiejętności, jednak wcześniej trzeba poświęcić 15 minut na medytacje.

Uwagi co do gry:

Mroczni Teplariusze mało mówią, są cisi i spokojni. Uwielbiają broń białą (szczególnie sejmitary) oraz pistolety (glock 17). Często medytują, są zimni i nie mają wyrzutów sumienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mysz
MG


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Detroit

PostWysłany: Śro 9:33, 22 Sie 2007 Temat postu:

Ta medytacja przesadzona...za bardzo przesadzona... do tego kiepski opis i znów medytacja. Templariusz i medytacja? Panocku nie ten kontynent u żółtków sobie pan pomedytuj u buddy i jego kolegów z shao-lin. W takim razie jak by grać Psio-nikiem tylko dobrze go grać mogło by sie mieć pod ręką stado takich debili którzy by wierzyli że przeniesie si e ich w czasie i w ogóle w ogóle rzeźnia... jak dla mnie profka 3/10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin