Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wypatrosz Maszynę Molocha

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Anfarius
MG


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolna Republika Tornado

PostWysłany: Nie 14:49, 05 Sie 2007 Temat postu: Wypatrosz Maszynę Molocha

Napisze Tutaj Wszystkie Reguły Dotyczące Wyciągania Z Maszyn Wielu Potrzebnych Rzeczy. No To Zaczynamy:

1. Otwieranie Maszyny - Stajesz nad wrakiem maszyny i chcesz go otworzyć. Nie obejdzie się od testu mechaniki. W zależności od rodzaju robota będzie to test Problematyczny, Trudny lub Bardzo Trudny (dokładne PT dla każdej maszyny w tabelce na końcu). Zdany Test - maszyna otwarta. Niezdany - maszyna zamknięta na trzy spusty a ty straciłeś trochę czasu. Ale nie płacz jeszcze, możesz próbować dalej. nie ma mszyny niemożliwej do otwarcia. Możesz próbować ile dusza zapragnie. Jednak w zależności od rodzaju maszyny jedna próba (bez względu udana/nie udana) zajumuje odpowiednio duzo czasu. Otawrcie małego (miniaturowego Szpieg, Szczęka, Piła) to godina roboty, Średni (Łowca, Pająk) to 2 godziny, duży (Juggernaut) to 4 godziny.

------------------------------------------------------------------------------------

2. Badanie - Maszyna otwarta, zaglądasz do środka. No i teraz wszystko zależy od twojej umiejętności mechaniki. Jeśli zobaczysz tabelke niżej zobaczysz, że każda część robota ma coś takiego jak zakamuflowanie. W robocie widzisz tylko te części których wartość zakamuflowania jest niższa lub równa twojej umiejętności mechaniki. Możesz się jeszcze uprzeć i sprubować wyciągnąć te które poziom Zakamuflowania mają wyższy o jeden poziom od twojej umiejętności. Ale nawet jeśli ci się uda, część ta będzie uszkodzona. MG może sam zdecydować jakie części rozbota zostały zniszczony. Oberwała pare kul i padła? No to raczej wszystko będzie w pożądku. Zdechła od CKMu? No tu już będzie gorzej ale i tak większość będzie sprawna. Oberwała z rakiety? No to chłopie, lepiej sobie podaruj.

------------------------------------------------------------------------------------

3. Wymontowywanie Części - Teraz jeśli już wiesz co w jest w srodku maszyny to możesz się zabać za wymontowywanie poszczególnych części. Gdy przyjrzysz się tabelce zauważysz, że każda część ma podane PT do testu mechaniki gdy chcesz wymontować daną część. Masz tam podane także czas, jaki jest potrzebny na jedną próbę. Wszystko podobnie jak przy otwieraniu. Jeden wyjątek. Każda część ma coś takiego jak Delikatność. Jest to wartość nieudanych prób po których część diabli biorą. Jeśli wymontowywana część jest modułem, wtedy wystarczy czterokrotnie mniej czasu na wymontowanie a test jest o poziom łatwiejszy. Pozostaje jeszcze kwestia pecha. Gdy na trzech k20 wypadną dwie (lub trzy) dwudziestki, wtedy część jest uszkodzona.

------------------------------------------------------------------------------------

4. Pułapki Molocha - Gdy otwierasz daną maszynę, nie wiesz czy Moloch dał od siebie coś ekstra. MG rzuca potajemnie k20. Wynik 20 na kostce oznacza, że jest tam jakieś ustrojstwo. Jeśli została wyrzucona dwudziestka MG rzuca kością drugi raz a potem porównuje wynik z tabelką poniżej. Ze względu na wynik w maszynie jest dana "przeszkadzajka":

1 - Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 5, Trudność Wymontowania: Przeciętna, Czas: Kwadrans)
2 - Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 6, Trudność Wymontowania: Przeciętna, Czas: Kwadrans)
3 - Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 7, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Kwadrans)
4 - Solidny Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 3, Trudność Wymontowania: Przeciętna, Czas: Kwadrans)
5 - Solidny Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 4, Trudność Wymontowania: Przeciętna, Czas: Kwadrans)
6 - Solidny Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 5, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
7 - Solidny Szok Elektryczny (Zakamuflowanie: 7, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
8 - Bomba Chemiczna (Zakamuflowanie: 2, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
9 - Bomba Chemiczna (Zakamuflowanie: 3, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Poł Godziny)
10 - Bomba Chemiczna (Zakamuflowanie: 4, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
11 - Bomba Chemiczna (Zakamuflowanie: 5, Trudność Wymontowania: Trudna, Czas: Kwadrans)
12 - Mała Bomba (Zakamuflowanie: 2, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
13 - Mała Bomba (Zakamuflowanie: 3, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
14 - Mała Bomba (Zakamuflowanie: 4, Trudność Wymontowania: Trudny, Czas: Godzina)
15 - Mała Bomba (Zakamuflowanie: 5, Trudność Wymontowania: Bardzo Trudna, Czas: Godzina)
16 - Solidna Bomba (Zakamuflowanie: 2, Trudność Wymontowania: Problematyczna, Czas: Pół Godziny)
17 - Solidna bomba (Zakamuflowanie: 3, Trudność Wymontowania: Trudna, Czas: Godzina)
18 - Solidna Bomba (Zakamuflowanie: 4, Trudność Wymontowania: Trudna, Czas: Godzina)
19 - Wielka Pieprzona bomba (Zakamuflowanie: 2, Trudność Wymontowania: Trudna, Czas: Godzina)
20 - Wielka Pieprzona Bomba (Zakamuflowanie: 3, Trudność Wymontowania: Trudna, Czas: Godzina)

Szok Elektryczny - Przez godzinę 40% utrudnienia do testów sprytu, zręczności i budowy.
Solidny Szok Elektryczny - Przez 3 godziny 40% utrudnienia do testow sprytu, zrecznosci i budowy.
Bomba Chemiczna - Przez 6 godzin 40% utrudnienia do wszystkich testów.
Mała Bomba - Otrzymujesz lekką ranę. MG ustala ponownie, jakie części uległy zniszczeniu.
Solidna Bomba - Otrzymujesz ciężką ranę. MG ustala jakie części zostały uszkodzone.
Wielka Pieprona Bomba - Otzymujesz ranę Krytyczną. Cały robot się zpieprzył.

W malutkich maszynach mogą być tylko małe bomby a zakamuflowanie neiwiększe niż 2. W Srednich bąba będzie maksymalnie solidna. W duzych będzie wszystko. Dzięki zakamuflowaniu mozęsz w pore zauważyć i wymontować pułapkę! Wszystko działa jak przy normalnym wymontowywaniu. Zdany test - uadło ci się, pułapka wymontowana. niezdany - pułapka zadziałała. Gdy jednak w pore nie zauważszysz pułami następuje "a kuku".


-------------------------------------------------------------------------------------

Poniżej lista wszystkic części jakie można znaleźć w maszynach:

Legenda:
T - PT Testy
D - Delikatność
C - Cena

Spis:
Silnik Atomowy (T: Cholernie Trudna, Czas: kilka dni, ponadto warsztat i zespół ludzi, D: 3, C: grube tysiące gambli)
-----------------------------------------------------------------------------------
Silnik Spalinowy (T: Trudna, 1 godzina, D: 4, C: benzynowy: motocyklowy 25g, mały lub średni 30g, duży 60g, ciężki 70g, ceramiczny: mały lub średni 25g, dyży 55g, ciężki 65g, wysokoprężny (Disel): mały lub średni 15g, duży 45g, ciężki 55g)
------------------------------------------------------------------------------------
Silnik Elektryczny (T: Przeciętna, pół godziny/Trudna, godzina, D: 4, C: miniaturowy 10g, mały lub średni 30g, duży 60g, ciężki 70g)
------------------------------------------------------------------------------------
Prądnica (T: Problematyczna, pół godziny, D: 3, C: mała 30g, duża 60g)
------------------------------------------------------------------------------------
Akumulator (T: Przeciętna, kwadrans, D: 6, C: miniaturiwy 5g, zwykły 40g)
------------------------------------------------------------------------------------
Baterie (T: Łatwa, kilka minut, D: -, C: Ciężka 30g, zykła 20g, mikrobateria 15 do 40g (im mniejsza tym droższa))
------------------------------------------------------------------------------------
Baterie Słoneczne (T: Trudna, godzina, D: 2, C: 60g za 1m2, miniaturowe 15g)
------------------------------------------------------------------------------------
Paliwo (R: Przeciętna, zależy od ilości, D: 2, C: zależyt od jakości)
------------------------------------------------------------------------------------
Ładowarka (T: Trudna, godzina, D: 3, C: 35g)
------------------------------------------------------------------------------------
Biocybernetyczny Żołądek (T: Cholernie Trudna, 8 godzin, D: 1, Cena: komponenty 40g, dodatkowo 100g za łącze MC.)
------------------------------------------------------------------------------------
Wizja (T: Trudna, 2 godziny, D: 2, C: 5 komponent, około 20g kemera (nie nagrywająca!)
------------------------------------------------------------------------------------
Infrawizja (T: Trudna, 2 godziny, D: 2, C:25g omponent, 60g gotowy zestaw optyczny dla człowieka)
------------------------------------------------------------------------------------
Detektor ruchu (T: Bardzo trudna, 4 godziny, D: 1, C:30g komponent, 80g działający detektor)
------------------------------------------------------------------------------------
Detektor kształtów (T: Bardzo trudna, 4 godziny, D: 3, C: 15g (trudno o kupca)
------------------------------------------------------------------------------------
Układ Celowniczy (T: Cholernie trudny, 8 godzin, D: 1, C: 20g prosty, 50g snajperski, 40g gotowy celownik optyczny, 150g gotowe urządzenie celownicze)
------------------------------------------------------------------------------------
Noktowizor (T: Trudna, 2 godziny, D: 2, C: 30g komponent, 70g gotowy noktowizor)
------------------------------------------------------------------------------------
Radar (T: Trudna, 4 godziny, D: 3, 25g komponent, 70g radar)
------------------------------------------------------------------------------------
Analizator chemiczny (T: Bardzo trudna, 4 godziny, D: 1, C: 50g komponent, 100g gotowy analizator, 50g miernik skażenia chemicznego)
------------------------------------------------------------------------------------
Kamera, aparat fotograficzny (T: Problematyczny, 1 godzina, D: 3, C: 30g)
------------------------------------------------------------------------------------
Główny układ sterujący (T: Problematyczny, godzina, D: 2-6 (zalezy od wersji, C: 5g (Łowca,Szczęki,Piła) - 50g (Mózg) do 100g za układ rzadko spotykanej eksperymentalnej maszyny, 80g koputer z SI)
------------------------------------------------------------------------------------
Mniejsze układy sterujące (T: Problematyczna, godzina, D:3, C:5-10g)
------------------------------------------------------------------------------------
Kości Pamięci (T: Przeciętna, kwadrans, D: 2, C: 5g (nie licząc zawartości która może być naprawdę droga)
------------------------------------------------------------------------------------
Oprogramowanie (T: Problematyczny test komputerów, w przypadku systemu enigma - bardzo trudny, 2/8 godzin, D: 4/2, C: od 20 (nowy model znanaej maszyny) do 100g (wydobyty z bardzo interesującej maszyny) zależnie od pochodzenia, poszczególne programy warte od 20 do 200g)
------------------------------------------------------------------------------------
Elektroniczna mapa (T: Proste mapy - problematyczna, tajne - bardzo trudna, 1/8 godzin, D: 6/1, C: 10g niezbyt dokładna mapa terenu, 50g dokładna mapa nieznanych terenów z zaznaczonymi ważnymi i ciekawymi dla Molocha miejscami, supertajna, ogromna i dokładna mapa stanu z zaznaczoną pełną strukturą molocowych działań nawet pare tysięcy gambli)
------------------------------------------------------------------------------------
Części Zapasowe (T: Przeciętna, godzina, D: 3, C: 5g za dwie garści)
------------------------------------------------------------------------------------
Elektroniczny wytrych (T: Przeciętna, pół godziny, D: 3, C: 20g komponent, 50g gotowe urządzenie)
------------------------------------------------------------------------------------
Elektroniczne klucze (T: Przeciętna, pół godziny, D: 3, C: 10g jako komponent, o iwle więcej jeśli klienta INTERESUJE KLUCZ DO DANEGO MIEJSCA.)
------------------------------------------------------------------------------------
Komunikatory (T: Problematyczna/Trudna, pół godziny/godzina, D: 3, C: 2g prosty (Łowca) 20g nadajnik (Szpeg) 15g radio, 25g krótkofalówka)
------------------------------------------------------------------------------------
Mechaniczne ramiona (T: Trudna, godzina, D: 6, Przykładowe ceny: 25g manipulatory inżyniera, 5g bojowe ramię tnące, 10g wysięgnik z zatrutymi igłami, bojowe ramię z bronią palną - zależnie od rodzaju broni)
------------------------------------------------------------------------------------
hydrolep (T: Przeciętna, kwadrans, D: -, C: 10g porcja)
------------------------------------------------------------------------------------
Podwozie i koła (T: Problematyczna, 4 godziny, D: 6, C: nie ustalono)
------------------------------------------------------------------------------------
Podwozie z gąsienicami (T: Problematyczna, 4 godziny, D: 6, C: nie ustalona)
------------------------------------------------------------------------------------
Pajęcze Nogi (T: Problematyczna, 4 godziny, D: 6, C: nie ustalono)
------------------------------------------------------------------------------------
Narzędzia (T: Przeciętna, pół godziny, D: 3, C: reflektory: 15g małe,25g, średnie ,60g halogenny, palnik 20g)
------------------------------------------------------------------------------------
Pancerze i złom (T: wystarczy przeprowadzic udane otwarcie maszyny, D: -, C: 5g lekki pancerz syntetyczny (komponent) 10g pancerz łowcy (komponent))
------------------------------------------------------------------------------------
Mikrotechnologia (T: Przeciętna, kwadrans, D: 3, C: 50g pojemnik o nieznanym przeznaczeniu)
------------------------------------------------------------------------------------
Łącza MC (T: Cholernie trudna, 4 godziny, D: 2, C: 100g
------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------

Tutaj znajduje się opis tego co dana maszyna może mieć w sobie, oczywiście to tlyko standart, wszystko należy do MG:

Legenda:
Z - Zakamuflowanie

Maszyny:
Szczęki/Piła:
Otwarcie: Problematyczne, 1 godzina
Częsi: Miniaturowy silnik elektroniczny (Z1) miniaturowy akumulator (Z2) miniaturowe baterie słoneczne (Z2) Infrazja lub detektor ruchu (Z3) miniaturowy układ sterujący (Z3)
------------------------------------------------------------------------------------
Łowca:
Otwarcie: Trudne, 1 godzina
Części: Mały silnik elektryczny (Z2) akumulator (Z2, miniaturowe baterie słoneczne (Z5) infrazja (Z2, detektor ruchu (Z4, prosty detektor kształtów (Z5) prosty układ sterujący (Z4, prosty komunikator (Z2, mecaniczne ramiona bojowe (Z0) pajęcze nogi (Z0) lekki pancerz (Z0)
------------------------------------------------------------------------------------
Obrońcy:
Otwarcie: Bardzo Trudne, 2 godziny
Części: Średni lub duży silnik elektryczny (Z1) Prądnica (Z1) akumulator (Z1) Wizja (Z1) Infrazja (Z2) detektor rucu (Z4) detektor kształtów (Z5) układ celowniczy (Z3) główny układ sterujący (Z4) komunikator (Z2) podwozie gąsienicowe, kołowe lub pajęcze (Z0) Ciężki pancerz (Z0) Broń dystansowa o średniej sile rażenia - karabiny maszynowe, snajperskie itp. (Z0)
Opcjonalne części: Średni lub duży silnik spalinowy (Z1) paliwo (Z1) baterie słoneczne (Z3) ładowarka (Z3, noktowizor (Z2, mechaniczne ramiona bojowe (Z0) broń dystansowa o dużej sile rażenia - wyrzutnie rakietowe, działka, działa (Z0)
------------------------------------------------------------------------------------
Wartownicy:
Otwarcie: Bardzo trudne, 2 godziny
Części: średni lub duży (Z1) prądnica (Z2) akumulator (z1) wizja (Z1) infrawizja (Z2) detektor ruchu (Z4) detektor kształtów (Z5) układ celowniczy (Z3) główny układ sterujący (Z4) komunikator (Z2) ciężki pancerz (Z0) broń dystansowa o średniej sile rażenia - karabiny maszynowe, snajperskie (Z0)
Opcjonalne części: średni lub duży silnik spalinowy (Z1) paliwo (Z1) baterie słoneczne (Z3) ładowarka (Z3) noktowizor (Z2) radar (Z3) analizator cemiczny (Z4) broń dystansowa o dużej sile rażenia - wyrzutnie rakietow, działka, działa (Z0)
------------------------------------------------------------------------------------
Pająki:
Otwarcie: Trudne, 1 godzina
Części: mały silnik elektryczny (Z2) akumulator (Z2) baterie słoneczne (Z5) wizja (Z1) infrazwizja (Z3) detektor ruchu (Z4) detektor kształtów (Z5) układ sterujący (Z4) komunikator (Z2) wysięgnik z zatrutymi igłami (Z0) pajęcze nogi (Z0) lekki pancerz (Z0)
Opcjonalne części: noktowizor (Z2) analizator chemiczny (Z4) kamera lub aparat fotograficzny (Z1) kości pamięci (Z3) elektroniczna mapa (Z5) elektroniczny wytrych (Z6) elektroniczny klucz (Z5) hydrolep (Z2)
------------------------------------------------------------------------------------
Puszka Pandory:
Otwarcie: Bardzo trudne (nie codzi o otwarcie ładowni!) 2 godziny
Części: Średni lub duży silnik spalinowy (Z1) paliwo (Z1) prądnica (Z1) akumulator (Z1) wizja (Z1) głowny układ sterujący (Z4) podwozie gąsienicowe, kłowe lub pajęcze (Z0) ciężki lub lekki pancerz (Z0)
Opcjonalne części: baterie słoneczne (Z3)
------------------------------------------------------------------------------------
Juggernaut:
Otwarcie: Bardzo trudne, 4 godziny
Części: Duży silnik spalinowy (Z1) paliwo (Z2) prądnica (Z2) akumulator (Z1) Układ celowniczy (Z3) komunikator (Z2) podwozie gąsienicowe, kołowe, pajęcze (Z0) ciężki pancerz (Z0) mechaniczne ramiona bojowe (Z0) broń dystansowa o średniej sile rażenia - karabiny maszynowe, snajperskie itp. (Z0) lącza MC (najczęścioej od 1 do 3)
Opcjonalne części: baterie słoneczne (Z3) ładowarka (Z3) wizja (Z1) infrawizja (Z2) detektor ruchu (Z4) detektor ksztaltow (Z5) noktowizor (Z2) mniejsze układy setujace (Z6) elektroniczny klucz (Z5) broń dystansowa o dużej sile rażenia - wyrzutnie rakiet, działka, działa (Z0)
------------------------------------------------------------------------------------
Inżynier:
Otwarcie: Trudne, 2 godziny
Części: mały silnik elektryczny (Z2) akumulator (Z2) batrie słoneczne (Z5) wizja (Z1) detektor kształtów (Z4) główny układ sterujący (Z4) kości pamięci (Z0) elektroniczna mapa (Z6) elektroniczny klucz (Z5) manipulatory (Z0) komunikator (Z2) małe pajęcze nogi (Z0)
------------------------------------------------------------------------------------
Matka:
Otwarcie: Cholernie trudny, 4 godziny
Części: Duży silnik spalinowy (Z1) paliwo (Z1) prądnica (Z1) akumulator (Z1) ładowarka (Z3) wizja (Z1) infrawizja (z2) detektor rucu (Z4) detektor kształtów (Z5) radar (Z3) główny układ sterujący (Z4) komunikator (Z2) elektroniczny klucz (Z5) podwozie gąsienicowe, kołowe lub pajęcze (Z0) ciężki pancerz (Z0)
Opcjonalne części: Baterie sloneczne (Z3) biocybernetyczny żołądek (Z2) Noktowizor (Z2) analizator chemiczny (Z5) kamera lub aparat fotograficzny (Z2) mecaniczne ramię bojowe (Z0) Broń dystansowa o średniej sile rażenia - karabinu maszynowe, snajperskie (Z0)


Uff... 4 godziny roboty... ale mam nadzieję, że sie przyda. Szczególnie, że moja postać jest na to nastawiona... drugie główne źródło zarabiania Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaa4
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:45, 18 Sie 2017 Temat postu:

Wstalem, zeby poszukac Imeldy. Powiedzialem jej, co ma zrobic, i wrocilem do pokoju przesluchan. Cierpliwie czekalem, az wroca jej dziewczeta i siada na swoich miejscach.

Po dwoch minutach drzwi sie otworzyly. Weszla Imelda, a za nia sierzant Francois Perrite.

-Prosze siadac - zwrocilem sie do niego.

Zrobil to, ale tym razem byl o wiele bardziej zdenerwowany niz poprzednio. Zapalil papierosa i od razu wyjal drugiego.

-Czy na pewno nie chce pan adwokata, sierzancie? Powaznie bym to panu doradzal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin