Mysz
MG
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Detroit
|
Wysłany: Nie 15:18, 05 Sie 2007 Temat postu: Druid |
|
"Ej Mike... Dlaczego to drzewo się rusza?"
Kochasz przyrodę - zacznijmy od tego. Po wojnie nie ma zbyt wielu roślin na świecie, ale nadal potrzebują pomocy człowieka, by przeżyć. Twoim obowiązkiem jest ochrona przyrody, gdy ktoś z premedytacją próbuje wyrządzić jej krzywdę. Teksty typu: "JESZCZE RAZ NADEPNIESZ NA TE POZIOMKI, A ZASADZE CI KOPA W DUPE, ŻE WYLECISZ Z ATMOSFERY, KTÓRA NIE ZDĄRZY CIE SPALIĆ, MINIESZ STACJĘ ORBITAL, WPADNIESZ NA ŚWIAT DYSKU I JESZCZE ZDĄŻYSZ ZA KRAWĘDŹ SPAŚĆ, AŻ CIE KTOŚ W KOŃCU W NILFGADZIE ODNAJDZIE!!!" powinny być u ciebie na porządku dziennym. Wybuchy bomb biologicznych, atomowych i chemicznych zapoczątkowały szereg mutacji i ewolucji. Ty je poznajesz i wykorzystujesz. Umiesz przyrządzić ziółka na sranie i okład z liści. Umiesz znieczulać konopiami i leczyć stawy kąpielami w torfie. Nie znasz się na medycynie tradycyjnej, a plastra to chyba w życiu nie widziałeś - jesteś raczej znachorem, a nie sanitariuszem. Umiłowanie przyrody uczyniło cię troszkę dzikim. Nie lubisz przebywać w miastach, z dala od lasów (a raczej ich pozostałości). Oczywiście, zdajesz sobie sprawę, że życie człowieka jest najważniejsze, ale symbioza jest optymalnym rozwiązaniem.
Cechy:
Zew natury
Rośliny dają ci siłę. One są twoimi przyjaciółmi, wspomagają twoją psychikę - niejako motywują. Przebywanie w ich obecności podwyższa twoje współczynniki. Jeśli jesteś pod wpływem roślinności (czyli masz roślinę w promieniu widzenia - ale bez przesady, nie na horyzoncie), otrzymujesz następujące bonusy:
Stare drzewa (sprzed wojny najlepiej) - +2 do Budowy
Młode drzewa - +2 do Zręczności
Krzewy - +2 do Sprytu
Kwiaty - +2 do Charakteru
Małe krzaczki (typu jagódki, truskawki) - +2 do Percepcji
Naturalny kamuflaż
Gdy jesteś w terenie porośniętym roślinnością - np. step z wysokimi trawami, pozostałości parku z kilkoma drzewkami, las, bagno - wszystkie umiejętności z pakietu Kamuflaż masz podwyższone o 2. Ponadto gdy przeciwnik próbuje do ciebie strzelić ma utrudnienie 20%.
Zielarz
Umiesz przyrządzać proste wywary z roślin. Nie potrzebujesz do tego jakiegoś laboratorium - jedynie ogień, deskę do krojenia, nuż, może jakąś tarkę, pojemniczki wedle uznania, no i oczywiście jakiekolwiek ziółka. Twoje mikstury mogą leczyć rany lekkie (każdego rodzaju), oraz ciężkie (tylko cięte i obuchowe - nie ma mowy o postrzałowych). By sprawdzić, czy udało ci się przyrządzić miksturkę, przetestuj Spryt - od kostek możesz odejmować wartości umiejętności wiedzy (biologia lub połowa wartości chemii). Nadal są to jednak rośliny - leczą dość wolno, ale jak by nie patrzeć masz to za darmo.
Paprotek.
styrane z neta, jak reszta xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|