Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Druid

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Mysz
MG


Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Detroit

PostWysłany: Nie 15:18, 05 Sie 2007 Temat postu: Druid

"Ej Mike... Dlaczego to drzewo się rusza?"


Kochasz przyrodę - zacznijmy od tego. Po wojnie nie ma zbyt wielu roślin na świecie, ale nadal potrzebują pomocy człowieka, by przeżyć. Twoim obowiązkiem jest ochrona przyrody, gdy ktoś z premedytacją próbuje wyrządzić jej krzywdę. Teksty typu: "JESZCZE RAZ NADEPNIESZ NA TE POZIOMKI, A ZASADZE CI KOPA W DUPE, ŻE WYLECISZ Z ATMOSFERY, KTÓRA NIE ZDĄRZY CIE SPALIĆ, MINIESZ STACJĘ ORBITAL, WPADNIESZ NA ŚWIAT DYSKU I JESZCZE ZDĄŻYSZ ZA KRAWĘDŹ SPAŚĆ, AŻ CIE KTOŚ W KOŃCU W NILFGADZIE ODNAJDZIE!!!" powinny być u ciebie na porządku dziennym. Wybuchy bomb biologicznych, atomowych i chemicznych zapoczątkowały szereg mutacji i ewolucji. Ty je poznajesz i wykorzystujesz. Umiesz przyrządzić ziółka na sranie i okład z liści. Umiesz znieczulać konopiami i leczyć stawy kąpielami w torfie. Nie znasz się na medycynie tradycyjnej, a plastra to chyba w życiu nie widziałeś - jesteś raczej znachorem, a nie sanitariuszem. Umiłowanie przyrody uczyniło cię troszkę dzikim. Nie lubisz przebywać w miastach, z dala od lasów (a raczej ich pozostałości). Oczywiście, zdajesz sobie sprawę, że życie człowieka jest najważniejsze, ale symbioza jest optymalnym rozwiązaniem.

Cechy:

Zew natury
Rośliny dają ci siłę. One są twoimi przyjaciółmi, wspomagają twoją psychikę - niejako motywują. Przebywanie w ich obecności podwyższa twoje współczynniki. Jeśli jesteś pod wpływem roślinności (czyli masz roślinę w promieniu widzenia - ale bez przesady, nie na horyzoncie), otrzymujesz następujące bonusy:

Stare drzewa (sprzed wojny najlepiej) - +2 do Budowy
Młode drzewa - +2 do Zręczności
Krzewy - +2 do Sprytu
Kwiaty - +2 do Charakteru
Małe krzaczki (typu jagódki, truskawki) - +2 do Percepcji

Naturalny kamuflaż
Gdy jesteś w terenie porośniętym roślinnością - np. step z wysokimi trawami, pozostałości parku z kilkoma drzewkami, las, bagno - wszystkie umiejętności z pakietu Kamuflaż masz podwyższone o 2. Ponadto gdy przeciwnik próbuje do ciebie strzelić ma utrudnienie 20%.

Zielarz
Umiesz przyrządzać proste wywary z roślin. Nie potrzebujesz do tego jakiegoś laboratorium - jedynie ogień, deskę do krojenia, nuż, może jakąś tarkę, pojemniczki wedle uznania, no i oczywiście jakiekolwiek ziółka. Twoje mikstury mogą leczyć rany lekkie (każdego rodzaju), oraz ciężkie (tylko cięte i obuchowe - nie ma mowy o postrzałowych). By sprawdzić, czy udało ci się przyrządzić miksturkę, przetestuj Spryt - od kostek możesz odejmować wartości umiejętności wiedzy (biologia lub połowa wartości chemii). Nadal są to jednak rośliny - leczą dość wolno, ale jak by nie patrzeć masz to za darmo.


Paprotek.

styrane z neta, jak reszta xP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin