FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
->
Profesje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólnie
----------------
Newsy
Offtopic
Opowiadania
GRY
----------------
Sesje Prowadzone
Sesje Zakończone
Wasze Postacie
Bohaterowie Niezależni
Neuroshima
----------------
Profesje
Pochodzenia
Mechanika
Broń
Sztuczki
Shoutbox
----------------
Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mysz
Wysłany: Nie 15:18, 05 Sie 2007
Temat postu: Druid
"Ej Mike... Dlaczego to drzewo się rusza?"
Kochasz przyrodę - zacznijmy od tego. Po wojnie nie ma zbyt wielu roślin na świecie, ale nadal potrzebują pomocy człowieka, by przeżyć. Twoim obowiązkiem jest ochrona przyrody, gdy ktoś z premedytacją próbuje wyrządzić jej krzywdę. Teksty typu: "JESZCZE RAZ NADEPNIESZ NA TE POZIOMKI, A ZASADZE CI KOPA W DUPE, ŻE WYLECISZ Z ATMOSFERY, KTÓRA NIE ZDĄRZY CIE SPALIĆ, MINIESZ STACJĘ ORBITAL, WPADNIESZ NA ŚWIAT DYSKU I JESZCZE ZDĄŻYSZ ZA KRAWĘDŹ SPAŚĆ, AŻ CIE KTOŚ W KOŃCU W NILFGADZIE ODNAJDZIE!!!" powinny być u ciebie na porządku dziennym. Wybuchy bomb biologicznych, atomowych i chemicznych zapoczątkowały szereg mutacji i ewolucji. Ty je poznajesz i wykorzystujesz. Umiesz przyrządzić ziółka na sranie i okład z liści. Umiesz znieczulać konopiami i leczyć stawy kąpielami w torfie. Nie znasz się na medycynie tradycyjnej, a plastra to chyba w życiu nie widziałeś - jesteś raczej znachorem, a nie sanitariuszem. Umiłowanie przyrody uczyniło cię troszkę dzikim. Nie lubisz przebywać w miastach, z dala od lasów (a raczej ich pozostałości). Oczywiście, zdajesz sobie sprawę, że życie człowieka jest najważniejsze, ale symbioza jest optymalnym rozwiązaniem.
Cechy:
Zew natury
Rośliny dają ci siłę. One są twoimi przyjaciółmi, wspomagają twoją psychikę - niejako motywują. Przebywanie w ich obecności podwyższa twoje współczynniki. Jeśli jesteś pod wpływem roślinności (czyli masz roślinę w promieniu widzenia - ale bez przesady, nie na horyzoncie), otrzymujesz następujące bonusy:
Stare drzewa (sprzed wojny najlepiej) - +2 do Budowy
Młode drzewa - +2 do Zręczności
Krzewy - +2 do Sprytu
Kwiaty - +2 do Charakteru
Małe krzaczki (typu jagódki, truskawki) - +2 do Percepcji
Naturalny kamuflaż
Gdy jesteś w terenie porośniętym roślinnością - np. step z wysokimi trawami, pozostałości parku z kilkoma drzewkami, las, bagno - wszystkie umiejętności z pakietu Kamuflaż masz podwyższone o 2. Ponadto gdy przeciwnik próbuje do ciebie strzelić ma utrudnienie 20%.
Zielarz
Umiesz przyrządzać proste wywary z roślin. Nie potrzebujesz do tego jakiegoś laboratorium - jedynie ogień, deskę do krojenia, nuż, może jakąś tarkę, pojemniczki wedle uznania, no i oczywiście jakiekolwiek ziółka. Twoje mikstury mogą leczyć rany lekkie (każdego rodzaju), oraz ciężkie (tylko cięte i obuchowe - nie ma mowy o postrzałowych). By sprawdzić, czy udało ci się przyrządzić miksturkę, przetestuj Spryt - od kostek możesz odejmować wartości umiejętności wiedzy (biologia lub połowa wartości chemii). Nadal są to jednak rośliny - leczą dość wolno, ale jak by nie patrzeć masz to za darmo.
Paprotek.
styrane z neta, jak reszta xP
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin