FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sesje Neuroshimy Strona Główna
->
Profesje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólnie
----------------
Newsy
Offtopic
Opowiadania
GRY
----------------
Sesje Prowadzone
Sesje Zakończone
Wasze Postacie
Bohaterowie Niezależni
Neuroshima
----------------
Profesje
Pochodzenia
Mechanika
Broń
Sztuczki
Shoutbox
----------------
Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mysz
Wysłany: Nie 15:05, 05 Sie 2007
Temat postu: Rusznikarz
"Teraz komora nabojowa, lufa, mechanizm spustowy i magazynek… dodajmy do tego łoże i otrzymamy… Lee Enfielda"
Po pierwsze – żaden nawiedzony spec, oni się zajmują teorią powstania Molocha. Po drugie – żaden walnięty monter – ty składasz broń, a oni rozbierają wszystko na części. Jesteś rusznikarzem i powinieneś wiedzieć co to oznacza.
Po trzecie, jesteś najmilej widzianą osobą w Detroit – potrafisz z kilku części sklecić pukawkę. Każdą. Sten to dla ciebie małe piwo, a Colta peacemakera robisz od ręki. Po czwarte- potrafisz prywrócić do stanu używalności każdą broń palną … w bardzo krótkim czasie. Po piate i najważniejsze – potrafisz sklecić amunicję. Wystarczą ci narzędzia, materiały i kilka godzin roboty i już masz zapasy na dwa tygodnie… to jak, potrzebujesz kumpla?
Cechy:
Pan Wycior:
Kiedy wyciągnęliście to z dna jeziora, z ledwością przypominało to kamień. Po dwóch godzinach wszyscy teraz sprawdzają swoją celność tą beretką.
Zaczynasz ze sztuczką „Sztuka jest sztuka”. Poza tym przywrócenie broni do stanu użyteczności zajmuje ci od godziny do 8 godzin ( ustal z MG przed oczyszczaniem danej broni).
Pan złota rączka:
To że wokół tylko złom, mobilizuje cię. Kilka stuknięć młotkiem, troszkę ognia, 3 dni pracy i… do taśmy amunicyjnej dorobiłeś M60. I to porządne M60.
Mając do dyspozycji złom, narzędzia, plany broni i kilka dni pracy potrafisz zrobić broń palną. Wystarczy że zdasz test rusznikarstwa:
rewolwery, sten, atm Automag, obrzyn, dwururka– przeciętny
Karabiny samopowtarzalne, powtarzalne – problematyczny
Większość broni – trudny
M81 Barret, karabiny maszynowe, miotacze ognia – b.trudny
P 90, H&K g11, pancor jaghammer i tego typu cholernie rzadka broń – cholernie trudny
Do tego stworzona przez ciebie broń ma 50% szans, że przy zacięciu nic się nie stanie( po wyrzuceniu liczby określającej zacięcie rzuć jeszcze raz – wynik od 1 do 10 oznacza, że nic się nie stało i można nadal strzelać)Ale, ale… żeby nie było ci za łatwo, zabieramy ci suwak. Nic za darmo, jak to mówią…
Ammu-nation:
Gość popatrzył się na moje go kałacha i stwierdził bym poczekał 1 dzień. Nazajutrz dostalem wiadro amunicji do niego… gość chyba miał stary skład, bo przecież nie mógł tego zrobić sam…
Potrafisz robić amunicję. Mając plany, materiały i narzędzia, zrobisz każdy pocisk. W efekcie – stopień w dół na tabeli rusznikarstwa. Poza tym twoje pociski omijają zasadę „dobra amunicja”. W końcu jesteś mistrzem w tej dziedzinie ( ilość i czas ustal z MG)
Ps. Za darmola dostajesz do wyboru : plany 6 broni, narzędzia, plany amunicji (tej rzadszej) lub sprzęt do produkcji amunicji ( jakieś 50 pocisków, ustal z MG jakich)
Rico.
styrane z sieci, jak reszta xP
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin